Gestió del programa de Baixos de Protecció Oficial
Servei de suport al desplegament del Programa de Baixos de protecció oficial (BPO) al Districte de Ciutat Vella
Foment de Ciutat (Ajuntament de Barcelona)

MUNICIPI: barcelona
ANY: 2021-2026
IMPORT PROJECTE: 1,2 M€
DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:
El programa de Baixos de Protecció Oficial (BPO) és una política pública que vol afavorir i protegir activitats econòmiques considerades d’interès ciutadà a través del lloguer a preu assequible de locals en planta baixa. Al mateix temps, a través dels BPO s’activen i dinamitzen zones amb baixa activitat comercial i en risc de degradació.
En el cas dels 23 locals de Ciutat Vella, l’objectiu és mobilitzar el parc de locals de propietat municipal per posar-lo a disposició d’una economia que atengui les necessitats específiques del veïnat o que desenvolupi una activitat comercial de proximitat compatible amb la vida sostenible i quotidiana del barri. L’equip de gestió realitza les tasques d’assessorament a les entitats o persones arrendatàries dels locals, la relació amb les Comunitats de Propietaris/es on estan ubicats els locals i dona suport en aspectes tècnics, arquitectònics i de reforma dels locals que conformen les convocatòries de l’Ajuntament de Barcelona.
Equip: 2 persones
Perfil professional: advocacia, arquitectura, gestió
suport jurídic, arranjaments, convocatòries públiques, gestió de locals, lloguer social, comerç de proximitat, gestió d’incidències, Comunitats de Propietaris/es